Gudang Informasi

סקר מנדטים : סקרים בחירות 2015 לקראת הבחירות כל סקרי התקופה האחרונה הארץ : נתניהו מתחזק אך עדיין לא יכול להקים ממשלה ואף גוש לא יכול להקים ממשלה ללא תמיכה של רעמ • שלוש מפלגות נעות סביב אחוז החסימה

סקר מנדטים : סקרים בחירות 2015 לקראת הבחירות כל סקרי התקופה האחרונה הארץ : נתניהו מתחזק אך עדיין לא יכול להקים ממשלה ואף גוש לא יכול להקים ממשלה ללא תמיכה של רעמ • שלוש מפלגות נעות סביב אחוז החסימה
סקר מנדטים : סקרים בחירות 2015 לקראת הבחירות כל סקרי התקופה האחרונה הארץ : נתניהו מתחזק אך עדיין לא יכול להקים ממשלה ואף גוש לא יכול להקים ממשלה ללא תמיכה של רעמ • שלוש מפלגות נעות סביב אחוז החסימה

סקר מנדטים : סקרים ×'חירות 2015 לקראת ×"×'חירות כל סקרי ×"תקופ×" ×"אחרונ×" ×"ארץ : נתניהו מתחזק אך עדיין לא יכול להקים ממשלה ואף גוש לא יכול להקים ממשלה ללא תמיכה של רעמ • שלוש מפלגות נעות סביב אחוז החסימה. סקר מנדטים חדש המתפרסם הערב (א'), מלמד כי בעקבות האירועים הפוליטיים והביטחוניים, מפת המנדטים השתנתה, אך מצב הגושים נותר בעינו ואם יערכו בחירות חמישיות, לא מן הנמנע כי נזכה לראות גם סבב בחירות שישי. ישראל ביתנו של ליברמן מזנקת. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. שבוע לבחירות, סקר מנדטים שפורסם הערב (שלישי) בחדשות 12 מראה כי הקמפיין האינטנסיבי של ראש הממשלה בנימין נתניהו על קולות ולבבות הימין התחיל לשאת פרי: הליכוד נחלשת בעוד לפיד מתחזק, שוויון בין סער לבנט

סקר מנדטים חדש שנערך על ידי מכון פאנלס פוליטיקס עבור העיתון מעריב, מלמד כי הליכוד נחלש במנדט אחד בעוד ימינה מתחזקת במנדט אחד. ליברמן מזנק מפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד ממשיכה להתחזק במקביל להתרחקות של נתניהו מקדומת 3, כך עולה מסקר חדש. כחול לבן, רעמ ומרצ עוברות את אחוז החסימה ומקבלות 4 מנדטים על פי הסקר, הליכוד חוזר לקידומת 3 בעוד סער ממשיך לצלול. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים.

כל ר×'×¢ מוכנים ל×'חירות חמישיות זו תמונת ×
כל ר×'×¢ מוכנים ל×'חירות חמישיות זו תמונת ×"מנ×"טים from www.kore.co.il
סקר מנדטים חדש המתפרסם הערב (א'), מלמד כי בעקבות האירועים הפוליטיים והביטחוניים, מפת המנדטים השתנתה, אך מצב הגושים נותר בעינו ואם יערכו בחירות חמישיות, לא מן הנמנע כי נזכה לראות גם סבב בחירות שישי. כחול לבן, רעמ ומרצ עוברות את אחוז החסימה ומקבלות 4 מנדטים ישראל ביתנו של ליברמן מזנקת. לאור הדרמה הפוליטית שהתרחשה הלילה במליאת הכנסת, סקר מנדטים שנערך על ידי מכון 'פאנלס פוליטיקס' עבור ערוץ כנסת, מעלה כי מפלגת הליכוד, למרות כל ההתקפות על ראש הממשלה, היא עדיין המפלגה הגדולה ביותר. סקר חדשות 13 וקמיל פוקס הראה כי לאף גוש עדיין אין 61 מנדטים להרכבת ממשלה. סקר מנדטים חדש שנערך על ידי מכון פאנלס פוליטיקס עבור העיתון מעריב, מלמד כי הליכוד נחלש במנדט אחד בעוד ימינה מתחזקת במנדט אחד. רגע לפני הסקרים האחרונים, סקר של כאן חדשות, מגלה שיוויון מוחלט בין הגושים. סער קורס, הפער בין לפיד לנתניהו מצטמצם שבועיים לפני הבחירות, סקר של חדשות 13 מציג חלוקה דרמטית של המנדטים:

כחול לבן, רעמ ומרצ עוברות את אחוז החסימה ומקבלות 4 מנדטים

ארבע מפלגות מקבלות 4 מנדטים כל אחת, ובכך מסבכות את תמונת המצב, שכן נפילה של אחת מהן עשויה. אחריה, בפער ניכר, יש עתיד עם 18 מנדטים, ירידה של מנדט לעומת סקר חדשות 12 הקודם מלפני כשבוע. נתניהו מתחזק אך עדיין לא יכול להקים ממשלה ואף גוש לא יכול להקים ממשלה ללא תמיכה של רעמ • שלוש מפלגות נעות סביב אחוז החסימה לאור הדרמה הפוליטית שהתרחשה הלילה במליאת הכנסת, סקר מנדטים שנערך על ידי מכון 'פאנלס פוליטיקס' עבור ערוץ כנסת, מעלה כי מפלגת הליכוד, למרות כל ההתקפות על ראש הממשלה, היא עדיין המפלגה הגדולה ביותר. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. המשמעות היא שאם הבחירות היו נערכות היום, לנתניהו לא היה רוב. על פי הסקר שערך מכון פאנס פוליטיקס. ישראל ביתנו של ליברמן מזנקת. ליברמן מזנק מפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד ממשיכה להתחזק במקביל להתרחקות של נתניהו מקדומת 3, כך עולה מסקר חדש. שבוע לבחירות, סקר מנדטים שפורסם הערב (שלישי) בחדשות 12 מראה כי הקמפיין האינטנסיבי של ראש הממשלה בנימין נתניהו על קולות ולבבות הימין התחיל לשאת פרי: ארבעה ימים בלבד לפני פתיחת הקלפיות, סקר מנדטים אחרון של מעריב סופהשבוע על בחירות לכנסת ה־24 מצביע על מבוי סתום שהופך בנתונים הנוכחיים את מלאכת הרכבת הממשלה לכמעט בלתי אפשרית. סקר מנדטים חדש שנערך על ידי מכון פאנלס פוליטיקס עבור העיתון מעריב, מלמד כי הליכוד נחלש במנדט אחד בעוד ימינה מתחזקת במנדט אחד. סער קורס, הפער בין לפיד לנתניהו מצטמצם שבועיים לפני הבחירות, סקר של חדשות 13 מציג חלוקה דרמטית של המנדטים:

סקר מנדטים חדש שנערך על ידי מכון פאנלס פוליטיקס עבור העיתון מעריב, מלמד כי הליכוד נחלש במנדט אחד בעוד ימינה מתחזקת במנדט אחד. אחריה, בפער ניכר, יש עתיד עם 18 מנדטים, ירידה של מנדט לעומת סקר חדשות 12 הקודם מלפני כשבוע. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. על פי הסקר שערך מכון פאנס פוליטיקס. הליכוד נחלשת בעוד לפיד מתחזק, שוויון בין סער לבנט

סקר מנ×
סקר מנ×"טים ×"ליכו×" נחלשת ×'עו×" לפי×" מתחזק שוויון ×'ין סער ל×'נט ×—×"שות מערי×' from images.maariv.co.il
ארבע מפלגות מקבלות 4 מנדטים כל אחת, ובכך מסבכות את תמונת המצב, שכן נפילה של אחת מהן עשויה. סקר שבוצע עבור תחנת הרדיו 103fm, עי מכון פאנלס פוליטיקס, חושף תוצאות מפתיעות: נתניהו מתחזק אך עדיין לא יכול להקים ממשלה ואף גוש לא יכול להקים ממשלה ללא תמיכה של רעמ • שלוש מפלגות נעות סביב אחוז החסימה רגע לפני הסקרים האחרונים, סקר של כאן חדשות, מגלה שיוויון מוחלט בין הגושים. שבוע לבחירות, סקר מנדטים שפורסם הערב (שלישי) בחדשות 12 מראה כי הקמפיין האינטנסיבי של ראש הממשלה בנימין נתניהו על קולות ולבבות הימין התחיל לשאת פרי: סקר חדשות 13 וקמיל פוקס הראה כי לאף גוש עדיין אין 61 מנדטים להרכבת ממשלה. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. ליברמן מזנק מפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד ממשיכה להתחזק במקביל להתרחקות של נתניהו מקדומת 3, כך עולה מסקר חדש.

המשמעות היא שאם הבחירות היו נערכות היום, לנתניהו לא היה רוב.

ישראל ביתנו של ליברמן מזנקת. סקר מנדטים חדש שנערך על ידי מכון פאנלס פוליטיקס עבור העיתון מעריב, מלמד כי הליכוד נחלש במנדט אחד בעוד ימינה מתחזקת במנדט אחד. סער קורס, הפער בין לפיד לנתניהו מצטמצם שבועיים לפני הבחירות, סקר של חדשות 13 מציג חלוקה דרמטית של המנדטים: על פי הסקר שערך מכון פאנס פוליטיקס. לאור הדרמה הפוליטית שהתרחשה הלילה במליאת הכנסת, סקר מנדטים שנערך על ידי מכון 'פאנלס פוליטיקס' עבור ערוץ כנסת, מעלה כי מפלגת הליכוד, למרות כל ההתקפות על ראש הממשלה, היא עדיין המפלגה הגדולה ביותר. סקר חדשות 13 וקמיל פוקס הראה כי לאף גוש עדיין אין 61 מנדטים להרכבת ממשלה. על פי הסקר, הליכוד חוזר לקידומת 3 בעוד סער ממשיך לצלול. ארבע מפלגות מקבלות 4 מנדטים כל אחת, ובכך מסבכות את תמונת המצב, שכן נפילה של אחת מהן עשויה. כחול לבן, רעמ ומרצ עוברות את אחוז החסימה ומקבלות 4 מנדטים ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. המשמעות היא שאם הבחירות היו נערכות היום, לנתניהו לא היה רוב. רגע לפני הסקרים האחרונים, סקר של כאן חדשות, מגלה שיוויון מוחלט בין הגושים. ארבעה ימים בלבד לפני פתיחת הקלפיות, סקר מנדטים אחרון של מעריב סופהשבוע על בחירות לכנסת ה־24 מצביע על מבוי סתום שהופך בנתונים הנוכחיים את מלאכת הרכבת הממשלה לכמעט בלתי אפשרית.

אחריה, בפער ניכר, יש עתיד עם 18 מנדטים, ירידה של מנדט לעומת סקר חדשות 12 הקודם מלפני כשבוע. סער קורס, הפער בין לפיד לנתניהו מצטמצם שבועיים לפני הבחירות, סקר של חדשות 13 מציג חלוקה דרמטית של המנדטים: סקר מנדטים חדש המתפרסם הערב (א'), מלמד כי בעקבות האירועים הפוליטיים והביטחוניים, מפת המנדטים השתנתה, אך מצב הגושים נותר בעינו ואם יערכו בחירות חמישיות, לא מן הנמנע כי נזכה לראות גם סבב בחירות שישי. סקר שבוצע עבור תחנת הרדיו 103fm, עי מכון פאנלס פוליטיקס, חושף תוצאות מפתיעות: ישראל ביתנו של ליברמן מזנקת.

וע×
וע×"ת ×"×'חירות ×"ורת×" לליכו×" לח×"ול מ×"פצ×" ×'לתי חוקית של סקר מנ×"טים ×"עין ×"ש×'יעית from cdn.the7eye.org.il
ליברמן מזנק מפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד ממשיכה להתחזק במקביל להתרחקות של נתניהו מקדומת 3, כך עולה מסקר חדש. לאור הדרמה הפוליטית שהתרחשה הלילה במליאת הכנסת, סקר מנדטים שנערך על ידי מכון 'פאנלס פוליטיקס' עבור ערוץ כנסת, מעלה כי מפלגת הליכוד, למרות כל ההתקפות על ראש הממשלה, היא עדיין המפלגה הגדולה ביותר. שבוע לבחירות, סקר מנדטים שפורסם הערב (שלישי) בחדשות 12 מראה כי הקמפיין האינטנסיבי של ראש הממשלה בנימין נתניהו על קולות ולבבות הימין התחיל לשאת פרי: סקר מנדטים חדש המתפרסם הערב (א'), מלמד כי בעקבות האירועים הפוליטיים והביטחוניים, מפת המנדטים השתנתה, אך מצב הגושים נותר בעינו ואם יערכו בחירות חמישיות, לא מן הנמנע כי נזכה לראות גם סבב בחירות שישי. הליכוד נחלשת בעוד לפיד מתחזק, שוויון בין סער לבנט ארבע מפלגות מקבלות 4 מנדטים כל אחת, ובכך מסבכות את תמונת המצב, שכן נפילה של אחת מהן עשויה. על פי הסקר שערך מכון פאנס פוליטיקס. סקר חדשות 13 וקמיל פוקס הראה כי לאף גוש עדיין אין 61 מנדטים להרכבת ממשלה.

סקר מנדטים חדש המתפרסם הערב (א'), מלמד כי בעקבות האירועים הפוליטיים והביטחוניים, מפת המנדטים השתנתה, אך מצב הגושים נותר בעינו ואם יערכו בחירות חמישיות, לא מן הנמנע כי נזכה לראות גם סבב בחירות שישי.

נתניהו מתחזק אך עדיין לא יכול להקים ממשלה ואף גוש לא יכול להקים ממשלה ללא תמיכה של רעמ • שלוש מפלגות נעות סביב אחוז החסימה שבוע לבחירות, סקר מנדטים שפורסם הערב (שלישי) בחדשות 12 מראה כי הקמפיין האינטנסיבי של ראש הממשלה בנימין נתניהו על קולות ולבבות הימין התחיל לשאת פרי: על פי הסקר שערך מכון פאנס פוליטיקס. ליברמן מזנק מפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד ממשיכה להתחזק במקביל להתרחקות של נתניהו מקדומת 3, כך עולה מסקר חדש. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. סקר מנדטים חדש המתפרסם הערב (א'), מלמד כי בעקבות האירועים הפוליטיים והביטחוניים, מפת המנדטים השתנתה, אך מצב הגושים נותר בעינו ואם יערכו בחירות חמישיות, לא מן הנמנע כי נזכה לראות גם סבב בחירות שישי. כחול לבן, רעמ ומרצ עוברות את אחוז החסימה ומקבלות 4 מנדטים סקר חדשות 13 וקמיל פוקס הראה כי לאף גוש עדיין אין 61 מנדטים להרכבת ממשלה. לאור הדרמה הפוליטית שהתרחשה הלילה במליאת הכנסת, סקר מנדטים שנערך על ידי מכון 'פאנלס פוליטיקס' עבור ערוץ כנסת, מעלה כי מפלגת הליכוד, למרות כל ההתקפות על ראש הממשלה, היא עדיין המפלגה הגדולה ביותר. ארבע מפלגות מקבלות 4 מנדטים כל אחת, ובכך מסבכות את תמונת המצב, שכן נפילה של אחת מהן עשויה. המשמעות היא שאם הבחירות היו נערכות היום, לנתניהו לא היה רוב. ארבעה ימים בלבד לפני פתיחת הקלפיות, סקר מנדטים אחרון של מעריב סופהשבוע על בחירות לכנסת ה־24 מצביע על מבוי סתום שהופך בנתונים הנוכחיים את מלאכת הרכבת הממשלה לכמעט בלתי אפשרית. סקר מנדטים חדש שנערך על ידי מכון פאנלס פוליטיקס עבור העיתון מעריב, מלמד כי הליכוד נחלש במנדט אחד בעוד ימינה מתחזקת במנדט אחד.

Advertisement